Sara Selin 16 år







Idag fyller en av mina absoluta favoritpersoner 16 hela år.
Vet egentligen inte vad jag ska säga förutom att du är så så jävla bra, att du får mig att må så otroligt bra och jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har dig. Du är den knäppaste, stördaste och underbaraste människa jag vet. Det kommer alltid vara du och jag, ingen kommer kunna ändra på det.
Ha nu en fin födelsedag med kladdkaka och allt, på fredag kör vi klackarna i taket och firar dig rejält.
Grattis mitt älskade hjärta, glöm aldrig bort att jag älskar dig♥♥

Kommentarer
Postat av: sara

sV: tack så jätte mycket finaste! finns inte ord på hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig! du är absolut den sista personen jag vill förlora, du är bäst och finast! älskar dig<3<3<333<<3<33<3<3<<3<3<3<3!!!!!!

2012-01-31 @ 20:14:00
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0