Madelene Johnsson 16 år








I honestly don't know what I would do without you

Tänker tillbaka på alla sjuka minnen vi haft tillsammans, blir sådär varm i kroppen som jag alltid blir när jag är med dig och jag sitter här och fnittrar sådär som jag gör med dig. Genom alla år, i regn och solsken, så har du funnits vid min sida. Du har fått mig hel så många gånger så jag tappat bort räkningen. Du såg när allt var fel och du pusslade ihop mig igen.
Jag kommer aldrig någonsin lämna din sida. Jag älskar dig med hela min kropp och min själ och när du behöver en vägg att luta dig mot så kommer jag finnas där.
Grattis på födelsedagen min vackra bästavän, hoppas du får en fin dag. Love you♥♥
/Hubba

Kommentarer
Postat av: madelene

du är världsbäst ebba, det är allt jag kan skriva. älskar dig superdupermegamycket!! :) och tack så jätte mycket :*<3<3<3

2012-01-22 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0