I brist på annat


Hello hot mama

Galna frågor
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Bra fråga.
Vad tycker du om kärlek? har aldrig riktigt förstått denna frågan, har inte heller förstått de som säger att kärlek är skit. kärlek har ju inte bara med förhållanden att göra utan även med familj, vänner och att göra sånt man älskar. jag älskar kärlek. någonting annat finns lixom inte.
När kramade du någon sist, och vem? nyss, anna<3
Saknar du någon speciell person? ja, gör inte alla det?
Har du svårt för att bli kär? ja, väldigt.
Är du singel? japp!
När fick du senast en komplimang? tidigare idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja.
Gjort något riktigt dumt? ja.
Gjort något du verkligen ångrar? ja.
Åkt ambulans? känns nästan dumt att svara nej på denna frågan då jag varit riktigt nära typ 3-4 gånger, men i sista sekund har det inte blivit så. men nej, det har jag inte.
Gjort nåt olagligt? jepp
Fått din mamma att gråta? ja..
Slagit ner någon? nepp
Skämts över dina föräldrar? haha ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart.
Tar du droger? nepp
Dricker du? i do.
Vilka kläder sover du i? trosor för det mesta, ibland även en t-shirt och shorts.
Vad hatar du verkligen? listan kan göras väldigt lång.
Är du ensam nu? nej, anna sitter i mitt knä och jobbar sig.
Vill du gifta dig? skulle tro det ja
Vill du ha barn? inte riktigt bestämt mig ang. den saken än

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? ingen aning
Fick dig att gråta? ingen aning
Du delade en dricka med? dunno
Du gick på bio med? anna
Skällde på dig? haha kommer inte ihåg ;p
Sa någonting till dig och vad var det? det var jag som skällde på dig senast -anna

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
<3
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? yes
Saknat någon? every day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0