Good life








Utvalda bilder från en sommarmapp.

Saknar sommar. Saknar solkysst hud. Saknar varma solstrålar. Saknar varma sommarskratt, att bada och galna partydagar. Saknar att cykla barfota och ligga ute i underkläder mitt i natten och kolla på stjärnorna. Jag saknar doften av nyklippt gräs, middagar i solen och goda drinkar. Jag saknar att gå barfota över en sommaräng och att ta långa strandpromenader. Jag saknar att köpa glass med mina galna vänner. Jag saknar allt.

Planerar redan sommaren 2012 med mina älskade vänner, sista sommaren tillsammans. Sedan går vi alla åt olika håll i och med gymnasiet, därför kommer sommaren bli storslagen.
Jag älskar mina vänner och jag älskar sommar. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

sjukt bra dag! bäääst<3

2012-01-14 @ 12:43:56
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0