2012-01-01

Tjejerna har åkt härifrån och jag har städat som en galning hela kvällen. Är långt ifrån klar men är så trött på damm och skit så jag snart spyr. Har flera bilder från nyår att visa er, så ska se om jag hinner med det i kväll innan ögonen går i kors, annars får jag ta det i morgon.
På tal om nyår så finns det så mycket att säga, skrev ju igår att den var grym men det finns så mycket mer att säga. Jag och några av mina allra närmaste vänner var samlade, alla var glada och alla dansade, hoppade, skrek, sjöng, skrattade och kramades. Kvällen var verkligen helt SJUK, och vid tolvslaget stod vi ute och kollade på alla raketer och hade en mysig gruppkram. Jag älskar mina vänner så mycket att jag blir helt tokig.

Vi hade planerat att vara hemma vid halv 2-2 tiden men alla var så trötta efter tolvslaget så vi var hemma vid ca 00:30. Amanda sov som sagt här och vi låg till klockan 03:30 och pratade och skrattade. I morse vaknade vi vid 12:00 av att Madelene ringde och vid 13:00 var hela gänget från igår + Johan samlade på Roma för att käka pizza. Alla pratade om gårkvällen, sjuka grejer som hänt och gjorts och alla visade bilderna som tagits. Blev en hel del skratt alltså. Sedan vet ni ju resten inprincip - jag, Sara och Amanda gick hem till mig där vi tjockade oss framför en film, dom åkte hem och jag städade.

Om man skulle sätta fart nu kanske? Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska fortsätta med städningen eller skapa en 2012-mapp på datorn för att sedan lägga in bilder. Hard life alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0