Yours is the first face that I saw, I think I was blind before I met you


Ph: Klanghen och jag♥

Hade som sagt en helt sick kväll igår. Tjejerna kom hit, vi åt tacos och dansade sedan iprincip hela kvällen. Gick sedan ut på en promenad för att sedan komma in i värmen och sitta på mitt rum och tjocka oss med choklad och chips. Elin stannade kvar över natten och vi stensomnade vid 3 någon gång.

Har legat i sängen iprincip hela dagen och kollat på Andra Avenyn, är förkyld som satan så förmodligen kommer jag stanna här resten av kvällen också. Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: mjaaa, fyfan för att du ska vara så fin!!! Tycker om dig minst lika mycket min käraste <3

2012-02-12 @ 22:40:01
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0