Visst skiter jag i dig, men inte i mig.


Två bilder från januari på mig och Klanghen, vet inte om jag visat dom eller inte men här får ni i alla fall. Om ni skulle glömt bort hur vi ser ut menar jag, inte för att jag tror det men ändå. Just in case.

Har hur som helst hängt med Klanghen idag som ni redan vet, efter ett tag kom Hanna också. Vi dampade rejält, målade hej vilt på varandra och kletade tigerbalsam under ögonen. Har skrubbat som satan för att få bort ''tatueringarna'', men dom vägrar försvinna. Ska bli kul att se hur länge dom orkar hålla sig kvar alltså. Klanghen filmade ett slag när jag hade balsamet under mina ögon, ska se på filmen i morgon och om den inte är alltför hemsk så kanske jag slänger upp den här. Ha inte alltför höga förhoppningar bara, för chansen att den skulle vara bloggbar är väldigt liten. Jag grät, skrek och svor. Ja, så mycket sved det. Har hur som helst krypit ner i sängen nu, mitt rum ser ut som ett helvete men orkar inte riktigt ta tag i det nu. Ska i stället dra igång ett par avsnitt av Andra Avenyn. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0