Living young and wild and free

Hola amigos! Dålig uppdatering från min sida idag, men lika bra de då jag inte haft ett dugg roligt att skriva om. Har bara legat i sängen med S och kollat på Andra Avenyn, så ja.
Hur som helst, igår var vi ett gäng hemma hos Jonathan där det bjöds på hög musik, dans och skratt. Galet roligt med andra ord. Med min mobil togs det cirkus 108 bilder om jag minns rätt, så det blev en del. Hade tänkt visa er en del, så here we go!


Sarisan och moi :)

Sara och Alex

Hahaha denna bilden alltså... Madde, jag & Sara!

Sara och Alex

Glada gänget. Sara, Alex & Meti

Sara och Alexander


Alex och jag


Hahaha snygga tjejer :)

Jag och Jonathan

Underhåller mig själv... hahaha

Alexander och jag, hahaha

Asså...

Hittade en mumie som ville vara med på kort :)

Sarisan12 och jag


Ännu mer på mig och mumien, haha!



Jag och knastjejen <3

Alexander och jag


Mongo..

Daniel och jag

Kommentarer
Postat av: Din klaris <3

Sv: Heheh nääää, jag vet det!!! Nuuu... :(<3<3

2012-02-17 @ 00:18:37
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0