You may say I'm a dreamer but I'm not the only one

Hade tänkt dra lite snabbt för er vad jag haft för mig de senaste (förutom att plugga like a crazy person då)
 
Någon onsdag mötte jag upp mamma på Oden efter skolan och vi lunchade på caesarallad vilket var så gott att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Sedan gick vi till min skola för att ha utvecklingssamtal vilket faktiskt gick bra.
Någon fredag kom Lollo hem till mig och vi hade myskväll med tjejsnack, skratt, gråt, musik, cola och ananas. Himla fint måste jag säga.
Den 8:e var jag hos Lollo för att fira henne vilket var jätte roligt. Lite såhär såg det ut:
Sedan var det Lucia vilket var en himla bra dag men som kanske inte hade ett sånt himla bra slut. Mamma hade lagt fram lussebullar, mormors nybakta bröd och varm oboy till oss som frukost, jag gjorde samhällsprov vilket kändes helt ok, det var luciatåg i skolan och alla skrattade åt våran goa rektor när han kommer in som en stjärngosse. Haha åh. Vi fick även saft och lussebullar så alla var nöjda. Vad som inte var så bra var att jag gjorde tyskaprov vilket gick helt åt helvete om jag ska vara ärlig. Hade pluggat hur mycket som helst men på fel saker visade det sig. Jaja då.
Sedan var det ju 12/12-12 och 12:12 gjorde jag precis som alla andra och printade min skärm.
I morse kollade jag Tumblr och såg att jag hade fått 155 notes på min bild. Haha fatta lyckan. Kan ju tillägga att den fortfarande rebloggas runt och i skrivande stund har 168 notes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0