You almost wish that you could have all that bad stuff back so you can have the good

Bjuder på denna gamla bilden då min älskade är så himla vacker och för att jag inte har något roligare att visa er.

Har fått order om att blogga så jag får väl göra det då. Helt ärligt så har jag ingen inspiration alls för tillfället och lägger all min kraft på att plugga och övningsköra. Jaja. Hade resursdag i skolan vilket var ganska trevligt sådär. Var hemma en timma tidigare vilket var hur skönt som helst, drack te och kollade på gamla avsnitt av Mysteriet på Greveholm med Anna. Sedan pluggade jag en stund och sedan stack jag och pappa ut med bilen. Alltså ni tycker förmodligen det är dötrist att få läsa om hur jag och bilen kommer överens, men då jag tycker det är så himla roligt så skriver jag om det ändå. Höll mig i edet/göta idag då det var så sent, men det var skoj ändå och vi hann med himla mycket. Vi övade på att köra i rondeller, att sakta ner vid korsningar, svänga, backa, parkera osv. Körde även på 45:an för första gången vilket inte alls var så läskigt som jag trott.
Nu ska jag avrunda lite här och försöka sova. Hoppas eran dag varit super fin, godnatt♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Är de någon som är vacker på bilden så är de du Ebba!<3

2012-12-04 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0