They say what don't kill me can make me stronger, so two drinks a night should help me live longer

Har inga roliga bilder att visa er så jag bjuder på den här goingen i stället.

Första advent idag då alltså. Det var egentligen meningen att jag skulle springa på julmarknader hela dagen men då jag inte orkade fixa mig så blev det inte så. I stället har jag pluggat lite och övningskört. De va änna längesen jag körde när det var ljust ute (brukar mest köra om kvällarna) så det var ju kul. Vad som var ännu roligare var att jag nästan inte fick kärringstopp en enda gång, att jag klarade av att åka genom en rondell utan att få panik, att jag klarade av att köra på is och snö och framför allt att jag återigen klarade av att köra genom trafikljus. Applåder nu tack. Haha ne men.
 
Har precis duschat och strax ska jag kila ner för att kolla på Solsidan. Vill gråta lite för att det redan är söndag men det kommer ju inte precis ändra någonting så jag låter bli. Jaja då. Hoppas ni haft en fin söndag i alla fall, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0