Julklappar

(Från Spotlife) 
Jag är så himla lycklig nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. ”De här två paketen får ni öppna allra sist” sa mamma till mig och Anna, och därför kommer jag också visa och berätta om de sakerna sist.
Den här fick jag av Anna och blev hur glad som helst =) Hon vet allt vad hon ska köpa för att hennes syster ska bli glad!
Systemkameran ville inte riktigt samarbeta med mig och därav den dåliga bilden, men jag antar att ni står ut haha. Det är hur som helst en ”chokladklubba” som man ska lägga ner i ett glas varm mjölk och röra runt. På så sätt blir det äkta varm choklad. Gissa om jag ser fram emot att testa! :)
Fick massa fina bhar och trosor från Change och här är en av bharna. Hur glad som helst!
När vi skulle öppna de sista julklapparna fick vi denna lappen som ledtråd. Vi fattade ingenting :)
Sedan förklarade mamma och pappa att det betydde Flyg Till Berlin. Gissa om vi blev glada?!! Vi studsade runt och kramade varandra och var hur lyckliga som helst. Men det var inte slut där…

När vi skulle öppna den allra sista julklappen fick vi den här ledtråden. Jag hajade till vid ordet ”boyfriend” och när jag sedan öppnade julklappen stannade mitt hjärta. Både jag och Anna började gråta av lycka och jag var tvungen att nypa mig själv för att jag trodde jag drömde. Men det gjorde jag alltså inte. Vi fick biljetter till Justins konsert i Berlin!!!!!!! :D Alltså jag kan inte ens beskriva hur lycklig jag är, jag går runt och gråter och skrattar om vartannat. LYCKA!! <3

Jag har verkligen världens bästa föräldrar. TACK FÖR ALLT MAMMA OCH PAPPA!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0