California rain

Trots att jag haft en jobbig natt så har min dag varit hur bra som helst. Hade först och främst sovmorgon och åt sedan frukost i sängen samtidigt som jag kollade på Pretty Little Liars (har börjat kolla om från säsong 1 igen i väntan på att säsong 3 ska fortsätta). Vid ett någon gång gick jag ut för att övningsköra, det är så himla kul nu när jag känner mig säkrare bakom ratten och när jag själv märker att jag utvecklas. Körde för första gången genom en stor rondell så det var ju skoj =) Vi stannade hos farmor och farfar där det bjöds på fika och sedan åkte vi till mormor och morfar så att jag kunde få pussa och krama på Siri och Daisy lite.
 
På eftermiddagen åkte vi äntligen och köpte en gran så sedan gjorde jag den fin =) Så himla mysigt! Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sedan ska jag försöka kolla på ytterliggare några avsnitt av PLL innan jag somnar. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0