28 december

(Från Spotlife) 
I morse gick jag upp tidigt för att köra till Göteborg och tillbaka (gick oväntat bra faktiskt!) då jag och pappa skulle till Ikea. Med oss hem fick vi en ny hylla till mitt rum och lite annat smått och gott. Direkt när jag kom hem drog Elin med mig ut på en promenad och vi båda var som Bambi på hal is (speciellt jag som halkade och satte mig ner på rumpan, haha). När vi var på Ström-sidan blev vi lite spontana och gick upp till kullen för att leka med Siri och Daisy. De blev så glada när vi kom, haha. Mina fina tjejer. Efter att ha pussat och kramat på dom ett tag så gick vi hemåt och sen dess har jag för det mesta bara sovit. Har mått dåligt hela dagen men ändå hållt igång, så jag får väl skylla mig själv om det blir värre.

Nu ska jag hur som helst krypa ner i sängen, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0