14 december

// I brist på annat så bjuder jag på en bild från LMFAO på Grönan i maj. Tänk att jag och Anna står där någonstans bland alla 15.000 människor. Så jäkla stört //
Hej fellas. Vet inte riktigt vad jag ska skriva här förutom att jag ska försöka ta tag i bloggandet igen. Har haft så himla jobbiga veckor nu de senaste då jag varit dränkt i plugg, men nu kan jag andas lite. I alla fall för stunden, haha. Ska ge er något inlägg där jag ska berätta vad jag haft för mig de senaste, men de får vi ta lite senare eller i morgon. Nu ska jag strax ut och övningsköra en stund (det är inte bara bloggen som fått lida pga allt plugg utan även körningen, så det ska bli jätte kul att komma ut på vägarna igen) och sedan ska jag upp till kullen för att fira morfar och pussa och krama på Siri och Daisy. Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0