Dirty Bass

Medans jag låg i solen så hade jag fått hem ett paket. Fattade först ingenting när jag såg det, inte heller de två första sekunderna när jag öppnat det. Haha. Någon dag innan jag åkte till Turkiet var jag med och tävlade om ett signerat ex av Far East Movements album Dirty Bass. Ville så himla gärna vinna det till Anna då hon älskar dom så himla mycket. Sa dock ingenting till henne då jag inte trodde att jag skulle vinna, och ville ju inte göra henne besviken. Men jag vann alltså. Annas reaktion? Hon fattade först ingenting och började sedan gråta av lycka. Haha. Finns inget bättre än att se min fina tjej lycklig♥
 
Jag har fortfarande inte fattat att jag faktiskt vann. Eller att jag idag hållt i två(!!) skivor som FEM hållt i. Helt sinnessjukt. Är så himla glad så det finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0