Vi två, 17 år


Jag, pappa och Anna gick upp tidigt i morse för att ta oss en sväng till Mellerud och kolla på en bil. Bilen fanns dock inte där så medans pappa satt och pratade med en gubbe så roade jag och Anna oss med att provsitta olika bilar. Efter det blev de en snabb sväng till Trollhättan. Fick med mig en klänning till skolavslutningen och en ny skinnjacka. Tack pappa! ♥

Mådde inte alls bra när jag kom hem så jag sov i 4 timmar och vaknade sedan av att lilltjejen kramade mig och sa att maten var färdig.
Får nu bli en lugn kväll hemma. Ska se om jag kan få pluggat lite, annars går jag förmodligen och lägger mig igen. Hoppas ni har en fin lördagskväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0