ABC123


1. är du kär? nepp!
2. har du snusat? nix
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej ;P
4. har du legat i sängen brevid en kille? - jepp
5. har du blivit dumpad? - dumpad och dumpad haha..
6. har du blivit slagen allvarligt? - njae
7. tar du droger? - verkligen inte.

9. har du pussat en kille? - yessir
10. hatar du någon? - nepp!
11. älskar du någon? - ja, verkligen.
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja.
13. har du djur? - nix
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - jepp
15. hatar du dig själv? nej.
16. gillar du orange? - haha jadå
17. har du haft oskyddat sex? - nix
18. har du nån sjukdom? - ja.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - har skämt ut mig själv ett x antal ggr för dom jag HAR gillaT.
20. har du en gris? - haha nej, men skulle allt velat ha!
21. har du en plattång? - ja, använder den dock inte så ofta.
22. har du en bror? - nepp
23. har du sjukt bra humor? - bästa!!!
24. har du mörkt hår? - nepp
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - vem gör inte undrar jag då? klart jag gör!!
26. tycker du om hästar? - ja!
27. har du en hund? - har två st som är lite halvt mina.
28. har du skilda föräldrar? - nej
29. har du gått på simskola? - haha ja.
30. har du sagt bög till en kille? - nja inte direkt så.
31. har du sagt fitta till en tjej? - ja.
32. har du fuskat? - de som känner mig skrattar säkert åt denna frågan, haha. ja jag har fuskat.
33. har du en teve på ditt rum? -  nix

34. har du lunar? - lunar finns väl inte längre?

35. har du MSN? - ja, använder den dock inte så ofta haha.

36. har du en syster? - ja<3
37. har du bruna ögon? - nej, men skulle velat.
38. gillar du att fota? - de är väl kul då inspirationen känner för att kika fram (händer väl 2-3 gånger om året ungefär)
39. har du sett dig själv brinna? - nej, vill inte heller om man säger så.
40. hjälper du dina vänner? - försöker så gott jag kan, och jag hoppas att jag lyckas i alla fall ibland.
41. gillar du tacos? - eehhh..självklart?
42. tycker du att du är söt? - nej.
43. har du dansat? - HAHA, ja.
44. har du spelat fotboll? - japp :)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - yessir
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får?- finns väl ingenting som hindrar mig haha? vill dock inte.
47. har du ätit sniglar? - usch nej
48. äger du en locktång? - nix
49. gillar du att tugga tuggummi? - min drog haha!
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - japp.
51. gillar du kläder? - gillar du att andas? tänkte väl det.
52. hatar du falska vänner? - hatar ingen. är dom falska så är dom inga vänner och då är det bra med det. ingen idé att lägga energi på att hata människor som inte förtjänar ens uppmärksamhet.
53. gillar du att räkna matte? - hahah nej.
54. älskar du någon nu? - vadå nu? sist jag kollade fanns det ingen on/off-knapp på att älska. så JA, självklart älskar jag någon nu.
55: har du gråtit inför en vän? - allt för många gånger.
56. kan du sjunga? - jepp, inte fint dock hahah.
57. har du sett nån död? - inte någon människa, nej.
58. säger du vad du vill? - nej.
59. är du stor? - ja.
60. vad är ditt hela namn? - Ebba Louise Axén
61. Tar du några tabletter? - ja.
62. är du kortare än 1.60? - ne
63. älskar du sommaren? - älskar är en underdrift haha.
64. älskar du vintern? - nepp.
65. har du mer än 6 par strumpor ? - yes
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - haha nae
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - yessir
68. har du mer än 3 par jeans ? - ja
69. gillar du att städa? - nä haha
70. gillar du att sova länge? - haha jaaa!
71. har du vart med om en olycka? - ja.
72. är du förvirrad? - ibland ja.
73. har du mer än 6 par byxor? - ja, använder dock inte alla hah.
74. har du förlorat en vän? - ja.
75. gillar du att shoppa? - gillar är en underdrift.
76. har du varit i paris? - nepp, men skulle vilja!
78. klarar du dig själv? - förmodligen inte.
79. lagar du lagat mat? - haha nej.. kan knappt göra makaroner.
80. är du klantig? - ja.
81. har du foppatoffler? - haha ja någonstans, använder dom inte dock.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - jepp
83. fixar du håret innan skolan? - nja, inte så ofta längre. borstar mest igenom det och har i hårspray.
84. har du träffat en kändis? - yessir
85. har du mer än 7 par skor? - tyvärr inte.
86. har du busringt? - haha ja
87. har du skällt på din bror? har ingen bror
88. har du en vän som skiter i dig? - ja tyvärr.
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja.
90. sover du med nått gosedjur? - nix
91. har du åkt nånstans utan att du får? - inte vad jag vet?
92. vill du bara bort ibland? - vem vill inte?
93. har du tältat? - haha jaaaa, måste göra de snart igen alltså.
94. har du brännt dig? - hehe ja
95. har du lekt med levande ljus ? - jepp
96. har du lekt anden i glaset? - haha jaa ;P
97. skäms du ibland? - yesbox
98. bor du i skåne? - nix
99. gillar du hip hop/rap musik? - vissa.
100. Provat röka? - jepp
101. Vem/vilka betyder mest för dig? - min familj, släkt, närmsta vänner och justin.
102. Favoritlåt just nu? - Justin Bieber - Boyfriend, Laleh - Some die young, Fun. - We are young, U-Jean - Heaven is a place on earth & Nicki Minaj - Starships
103. Det bästa som hänt i ditt liv? - finns en del.


Kommentarer
Postat av: Klara

är så stolt över dig din lilla belieber, du är så fin <3<3

2012-04-04 @ 19:43:20
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0