När du blir så lycklig att du inte vet vart du ska ta vägen




Vaknar upp till detta. Kan inte riktigt beskriva hur lycklig jag är. Mitt hjärta gör volter och tårarna rinner. Det känns så himla overkligt. Kan inte fatta det. Alla sena kvällar då jag och alla andra svenska beliebers har suttit och trendat på twitter har äntligen gett resultat. Herre. Åh mitt älskade hjärta ska äntligen komma hit. ♥♥♥

Det sägs även att han är på väg till Stockholm JUST NU. Grät lite extra när jag såg det då jag är 3 timmar med tåg därifrån och dessutom är genomsjuk (är det ens ett ord?). Smsade pappa för att meddela honom nyheterna och sa till honom att han var tvungen att fixa autograf om han såg honom.
LYCKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0