Håll hårt i min hand när änglarna faller


Såhär söt är jag för tillfället. Haha jag orkar inte alltså, men ok. Går ofta runt med en smiley på kinden också för er som undrar. Ne meeen. Ligger in tha bed och lyssnar på Sofijah. Haha jag dör, helt sjukt vad många minnen som kommer upp när man lyssnar på hennes låtar alltså. Så mina fina vänner, ni behöver inte oroa er för att jag har gått och blivit deprimerad för det har jag icke. Är glad som en mört och ska strax hoppa in i duschen.
Bara en skoldag kvar och sedan tar jag påsklov. TAAAGGGGAAAA!!!! ;) :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: ahahah men.. det har jag ju inte :( undrar ju vad du menar med stalker alltså ;) du är precis lika mycket stalker som mig lillen :* pussss <3

2012-04-05 @ 12:34:25
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0