Snälla pussla ihop mig igen när jag gått i tusen bitar


Två år gammal bild på mitt fina hjärta och mig. Varför det då? För varje sekund som mitt hjärta brister så står hon där och håller om mig och överröser mig med fina ord. Jag älskar dig tusen gånger om och du vet om det.
Gråter, skriker, slåss, gråter lite till, försöker hålla ihop mig själv, klagar, gråter lite till, kollar på mina fina vänner och känner hur smärtan i bröstet blir starkare. Hur är det möjligt att dom stannar kvar hos mig trotts all skit jag utsätter dom för? Jag älskar er så mycket och ni vet vilka ni är.
Annars då? Försöker hänga med i skolan men de är svårt. Svårt när man är ett sånt nervvrak som jag varit de sista. Sara gick med mig hem och nu ligger hon nerbäddad i min säng och jag känner lyckan spridas i hela kroppen av att bara kolla på henne, min vackra tjej.
Ska alldeles strax sätta fart med pluggningen och sedan i kväll kommer jag ägna all min tid åt att kolla på OC.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig tusen gånger mer min bästa blondie! Du är bäst och vackrast!!<3<3<3

2011-09-13 @ 17:06:43
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0