Set fire to the rain




1) Igår hade vi två timmars håltimma så jag, Klanghen och Malin knallade hem till Klangh där vi lekte med tomtebloss och hade de trevligt.
2) Säg hej till Sven! Klanghens lerfigur från bildlektionen idag.
3) Kolla vad som stod och väntade på mig när jag kom hem idag!!!!! Glad tjej x100.
Började skriva ett inlägg men de lät som alla andra inlägg jag skrivit den senaste tiden. Att jag hade en huvudvärk som dödade mig och att jag skulle knapra tabletter. Men så har de senaste dagarna varit för mig. Vet inte vad felet är, men vad gör man? Finns inte så mycket att säga egentligen. Ska ringa mamma och fjäska så att hon köper hem Ballerinakakor till mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0