On a scale of 1 to 10: You're a 9 & I'm the 1 you need







1) Amandas söta lerfigur på bilden. 2) Haha ja, ni ser ju själva. Jag och Hannepanne som fjantar oss. 3) Fin utsikt, synd att kameran suger och att jag inte orkade lägga ner mer energi på att få en finare bild. 4) Kartonger. 5) Nya inneskor. 6) Nya joggingskor.

Hade egentligen planer inför hela kvällen, men när jag kom hem från Trollhättan hade jag så ont i huvudet så jag avbokade allting. Ångrar mig lite smått nu men pappa köpte hem Ballerinakakor till mig så jag har det rätt bra ändå faktiskt. Vad har jag annars gjort ikväll då? Tagit en varm dusch, lyssnat på musik, kollat på Desperate Housewives & pussat på älskade Benjamin. De två sistnämnda sakerna ska jag faktiskt fortsätta med nu, ha en fin lördagskväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0