Life's a bitch and so are you


Är så trött. Trött på skolan, allting omkring mig, alla ljud, alla färger, allt som rör sig. Men framför allt är jag trött på mig själv. Är trött på att jag aldrig har det som krävs, att jag aldrig är bra nog. Att jag aldrig får någonting avklarat, att jag sviker mig själv gång på gång. Små filurer har slagsmål i mitt huvud och jag sitter nerdeppad med alldeles för många tankar snurrandes. Hör ljud och ser saker jag inte vill se. Vill sparka och slåss, ta mig ur denna dimman. Ser hur mina vänner rör sig framåt, hur dom utvecklas och hur deras liv fortsätter. Ser hur dom kämpar. Jag är kvar på samma ställe där jag alltid varit, har alltid kunnat stampa lite för att inte frysa. Nu sitter mina fötter fast i cement. Har så mycket jag behöver göra, så mycket att uppnå. Vad krävs för att jag ska kunna röra mig fritt framåt, för att jag ska kunna se klart? Vet ingenting. Kan ingenting.

''When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?''

Kommentarer
Postat av: Jessica G

2011-09-08 @ 21:50:16
Postat av: Jessica G

Så fin är du lilla Ebba ! <3

2011-09-08 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0