I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie





Lite bilder från min annars ganska enkla vardag, men som denna veckan varit på tok för jobbig.
Har kastats runt som en jojo och alldeles för många tankar har snurrat runt i mitt stackars huvud.
Som tur är har jag fina vänner som stöttat mig till 100% så jag är uppe på benen, det är skakigt men det funkar ändå.
För tillfället sitter jag snällt helt stilla på min stol medans Hanna fixar med mitt hår, om någon timma ska vi nämligen åka till Hjärtum och stolt kolla på när en fin tjej ur laget ska ta emot ett pris som hon mer än väl förtjänat.
Sedan får vi helt enkelt se vad denna ljuva lördag har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Alex :)

Fina bilder :o <3

2011-09-04 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0