Here we go again och ja, jag håller dig kär än


Gammal skev bild från arkivet ni sett förr.
Gick till skolan i min mysiga halsduk runt halsen. Satt i min dammiga skola på någon lame lektion och stirrade ut genom fönstret. Regn. Ännu mer regn. Finns det inget slut? Frös. Gick runt med en huvudvärk som gjorde mig en aning handikappad. Knaprade i mig några tabletter och klarade av hela skoldagen. Gick till cafét med mina fina tjejer och dödade några timmar med prat, skratt och en mycket god vaniljlatte. Jag, Hanna & Sara fortsatte sedan hem till mig medans Madde fortsatte hem till sig för att plugga (som vanligt är hon den rediga av oss, inte undra på att hon är mycket smartare än oss. Suck) Vi tre knödde ihop oss i min lilla säng och pratade om allmänt knasiga saker. Har även hunnit med att mejla runt till olika personer/företag i Stockolm så nu håller jag tummarna. Hade tänkt att jag skulle kolla något avsnitt av Desperate Housewives nu innan sängen, godnatt♥


Kommentarer
Postat av: sara

Finis!<3<3

2011-09-23 @ 10:45:26
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: madelene

haha naw äntligen så erkänner du att jag är smartare ;) :D<3

2011-09-23 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0