Gårdagens guldkorn

Pic: weheartit
Hade en finfin fredag. Jag och Hanna klättrade upp på berget och hade utsikt över halva Edet. Där uppe var vi ett tag, sedan klättrade vi ner och gick och mötte Mattias och Alex. Vi fyra låg sedan i Hannas säng och kollade på Hitta Nemo och någon dålig skräckfilm. När mörkret hade lagt sig drog vi oss ut, åkte moppe med håret flygandes bakom oss och skrattade åt varandra. Mycket mysigt. Träffade även Madelene och Alle en snabbis vilket var mycket trevligt. Sedan började jag och Hanna dra oss hemåt, stannade på någon asfaltsväg som låg helt öde, där la vi oss tätt ihop och kollade upp på stjärnorna några minuter. Alla problem försvann då, för där uppe finns de inga problem utan bara stjärnor. När vi vart hemkomna kröp vi ner i sängen med varsin kopp varm oboy och sedan somnade vi.
Vaknade av min mobil ringde och nu sitter jag här och ska alldeles strax dra mig mot Trollhättan. Hanna ligger i sängen och kollar på videor/ bilder från gårdagen. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0