Varning för skelögd tjej på rymmen (eller?)

Nu har vi precis lämnat Malmö bakom oss (åkte precis in i Kävlinge kommun om de skulle intressera er). Har haft en oyroligt mysig/rolig helg med min underbara familj. Bjuder på en bild som jag tog nyss för eran skull också, vet inte om man ser de på bilden men jag är så trött så jag skelar haha. Nu har ni ju också fått se en liten dålig bild på håret också, smällde änna två flugor i en smäll där. Nä nu ska jag luta mig mot fönstret och sova en stund, puss!


Kommentarer
Postat av: sara

snyggt! två ginger i en smäll då när det gäller dig och mig :D älskar dig bästa ebba<3<3

2011-10-23 @ 14:45:08
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0