Fy fan, fy fan vad de gör ont, fy fan

Skrev en lång text men raderade den. ''Varför de då?'' undrar ni. Har väl inget bra svar på det egentligen. Jag kom på att jag inte kan lätta på mitt hjärta här, man kan inte göra de på öppna bloggar. Man vet ingenting, förstår ingenting. Lyssnar i stället på musik och väntar på min fina Hanna som kommer om någon timma eller så. I kväll kommer jag nämligen somna vid hennes sida och av att bara ha henne nära kommer vara som plåster på mina sår vill jag lova.

För övrigt så lovar jag att jag kommer få lite mer ordning på mitt liv. Snart. Bara ni orkar hålla ut (och om jag själv också orkar hålla ut vill säga). Lova är kanske ett lite förstort ord. Jag lovar att jag ska försöka. Snart.

Your body is a wonderland (use my hands)


Kommentarer
Postat av: sara

åh älskar den låten! john mayer-youre body is a wonderland!! :)<3

2011-10-25 @ 18:03:36
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: Klara

Fina du, Ebbisch! <3

2011-10-27 @ 15:25:35
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0