Och jag önskar att jag kunde ge dig hela världen för du om någon är värd den


Du vet den där sjuka känslan man får i hela kroppen när man kollar på den personen som man älskar mest av allt i hela världen, den där känslan som får dig att göra vad som helst för henne/honom. Så får jag när jag ser på dig. Jag skulle gå genom eld och vatten för dig, jag skulle ta mitt liv för dig. Jag älskar hur du får mig att må, sättet du ler på. Jag älskar alla sjuka grejer du säger och alla knäppa grejer vi gör tillsammans. Jag kommer aldrig kunna bli lyckligare än de stunder då vi går arm i arm och är allmänt knas. Alla dessa gånger då du säger att du älskar mig, då önskar jag att jag kunde säga så mycket mer än att jag älskar dig med. Jag vill förklara för dig att du är hela min värld, att utan dig skulle jag aldrig klara någonting. Du är det vackraste som finns på denna planet och utan tvekan den bästa också. Ingenting spelar någon roll utan dig. Tack för att du är du och för allt du ger mig genom att bara andas. Jag älskar dig så hejdlöst mycket att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. Du är egentligen alldeles för bra för mig, de vet varenda levande själ. Men jag är så tacksam för att jag har dig, och någon dag kommer du kunna vara stolt över mig med. Glöm aldrig bort att jag älskar dig mer än någonting annat.


Kommentarer
Postat av: Klara

sv: hihi ja :*<3

2011-10-16 @ 20:50:18
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/
Postat av: Anna

Men sluta jag börja gråta nu juu :(

Älskar dig mest i hela världen och jag är sjukt stolt över att ha dig som syster för du är världens bästa, älskar dig så mycket. Går inte att förklara.

Åh jag kan inte sluta gråta haha :(

Älskar dig världens finaste syster, du är bäst i världen och skulle inte klara nått utan dig, skulle dött.

Du är bäst! Glöm aldrig det!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-10-19 @ 19:00:55
URL: http://annaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0