Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om..

..men jag vänder om, än en gång.




Har slitits runt som en jojo denna söndagen. Vaknade runt 11:30, åt frukost med Sarisan, mös med Bendji, pratade med Philip i telefonen och skickade hem Sara. Stressade runt som en galning för att hinna med samma buss till Trollhättan som killarna skulle ta, men icke. Stressade så mycket att jag slog i en bänk så jag fick ett blåmärke och bänken gick sönder. Eeeeh..? Farmor och farfar var räddarna i nöden, vi hoppade in i bilen, åkte och hämtade Sara och sedan bar de av mot Trollhättan. Pratade med killarna i telefonen, dom ville leka kurragömma vilket inte slutade så bra. Jag och Sara blev förbannade, Sara skällde ut dom och sedan gick vi mot bussen för att åka hem. För tillfället är Sara hemma hos sig, men när hon kommer tillbaka ska vi avsluta denna söndag på ett mysigt sätt med att kolla på film. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0