Livet i ett nötskal om man heter Ebba





Hejsan hoppsan lillebror. På bilderna ser ni några gamla bilder på mig och Hannepanne i ett nötskal. De fanns en tid då vi alltid gick hem till mig efter skolan, drack cappuccino & tog cambilder. När vi gjort det la vi oss i sängen och sov tills det att hon skulle hem. Ibland hände det att hon var för lat för att cykla hem, då somnade vi om igen och vaknade morgonen efter och pallrade oss till skolan. Till alla som frågade sa vi att vi pluggade. Mhm. Varför lägger jag upp dessa bilder nu då, undrar ni. Jo, de är nämligen så att idag blev det bestämt att på lovet tar jag och Hanna tåget upp (ner? någon har ju inte hängt med på SO-lektionerna verkar det som..) till min favoritstad för att göra Stockholm osäkert. Jojomensan! Som vi har tjajat och planerat. Så DÄRFÖR, mina kära vänner - så kände jag för att bjuda på några charmiga bilder från våra bästa dagar. Mycket trevligt.

Annars då? Har försökt plugga hela dagen. Kemiboken har lixom legat och plågat mig, i mellan åt har jag tagit upp den och försökt läsa men inte fattat ett dugg. Ååååhh. Varför ska allt vara så svårt? Det hela slutade med att jag och Anna kollade på Irene Huss. Kändes finfint, ända tills dess att jag kom på att jag har kemiprov på torsdag och tyskaprov på fredag. Hur ska detta gå? Kanske dags att sätta fart med pluggningen, Ebba? Nja, Desperate Housewives lockar mer får jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: Aleex :D

SÖTA! :D<3

2011-10-19 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0