You and me together, nothing is better


But there's a side to you that I never knew, never knew
All the things you'd say, they were never true, never true
And the games you play, you would always win, always win

Så ovärt att ens gå upp ur sängen idag, men vad gör man? Hade en enda riktig lektion vilket var bild, sedan vart det bara konsert och sedan fick vi välja om vi ville vara kvar för olika aktiviteter i uppehållsrummet eller om vi ville gå hem. Så ja, jag var hemma vid ca 12. Har sörplat chaite, ätit clementin och lyssnat på musik. Strax ska jag ta tag i städningen och ikväll ska jag iväg till min kära gamla praoplats för att vara med när mammagrisarna ska få bebisar!!!! Åååhh så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0