She makes me wanna


// Pic: Mina & Klanghens fötter från i somras //

Sitter och kollar på sidor som zara, bikbok, nelly och stylebytyra. Vill egentligen klicka hem nästan allt som finns där men jag är ju inte den som har hur mycket pengar som helst, så jag får begränsa mig lite. Behöver en ny vinterjacka och kläder till nyår (JA, jag har redan börjat leda. Är så jävla taggad så kan fan inte låta bli!!!!!). Hittar hur mycket som helst men kan ju fasen inte bestämma mig. Får kika lite till efter en vinterjacka och så får jag lugna mig lite med nyårskläderna. Har hur grymma planer som helst, kommer bli azuuum.

Annars då? Har duschat så är allt lite fräschare nu hehe. Sitter och lyssnar på världens grymmaste spotifylista och småtaggar lite inför sista skoldagen innan helg. Har inga roliga lektioner alls i morgon (egentligen en, men musikläraren ska inte vara där i morgon så vi ska ha vikarie och det brukar ju inte sluta så bra) men jag får helt enkelt stå ut. Ska hänga med min vackra Sara på kvällen så det kommer bli hur mysigt som helst.

Nu ska jag prata klart med Alexander (som förmodligen är världens gulligaste bästavän) och sedan krypa ner i min sköna säng som ser väldigt lockande ut. Åh sova<3
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0