Scary monsters and nice sprites


Är lite extra snäll idag (kan bero på alla pepparkakor jag proppat i mig) så jag bjuder på en bild från min födelsedag 2010 då jag fyllde 14. Haha sick

Efter att ha pluggat lite, druckit väldigt mycket te och ätit väldigt många pepparkakor så har jag slagit mig ner vid min kära dator för att skriva lite här. Min mail-inkorg visar 99+ så känns som jag behöver ta tag i den också. Annars så spelas det finfin musik och för att ha utegångsförbud (vilket är en helt annan historia om hur jag lyckades skaffa mig det) så har jag det väldigt bra. Förutom att rensa min inkorg hade jag tänkt hinna med att plugga lite svenska och ta mig en go dusch. Nä, nog om mig. Hoppas ni har de bra och att ni (precis som jag) är väldigt glada.

Kommentarer
Postat av: Klara

Dör lite va fin du är! <3

2011-12-01 @ 19:09:52
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/
Postat av: Aleex :D

Hur jävla söt som hällst! <3

2011-12-01 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0