Read All About It






Pics: Kärleksgatan, Malmö // Livboj, Malmö // Solnedgång, Malmö // Turning Torso, Malmö // Lipton Thé Indian Chai

De senaste dagarna har varit sånna där mysiga höstdagar då jag druckit mängder med chaite, varit lycklig, umgåtts med mina underbara vänner, kramats, skrattat, dansat, myst sönder i min nya halsduk, gått runt i mittbena och en färg på läpparna som lutade åt det röda hållet. Har även hunnit med att jobba ikapp med matten, gå på Breaking Dawn pt. 1 (mer om det senare) och lyssnat på musik.

Vet inte om det är jag som förändrats eller om det bara är all höstkärlek som spelar mig ett spratt. Jag som aldrig gillat te och jag som hatat Magnus Uggla så mycket att jag stängt av radion om jag bara hörde hans röst sitter i skrivande stund och lyssnar på Magnus Uggla - Gör mig till din man med en kopp chaite bredvid mig. Om en stund ska jag ut och träffa mina fina vänner för att skratta lite till och må ännu bättre.

Breaking Dawn då. Har längtat som tusan tills det att jag skulle gå och kolla på filmen, och igår satt jag där i biosalongen med min fina syster bredvid mig. Filmen slog alla mina förväntningar, den var verkligen den hittils bästa filmen i TTS-serien. Hann både med att skratta och gråta under filmen och efteråt var jag så lycklig att jag studsade/flög fram på gatorna. Åh så underbart. Kommer förmodligen gå och kolla på den ännu en gång, bara för att lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0