Maybe we'll be together again. Sometimes, in another life.


You can close your eyes to the things you do not want to see
but you cannot close your heart
to the things you do not want to feel
(Every teardrop is a waterfall)

♦ Och jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig.
Efter åtta sidor matte och lika många avsnitt av Desperate Housewives rullar låtarna på playlisten ''hjärtesorg'' förbi. Har gråtit en skvätt men vet egentligen inte varför. Kanske för att det är Alla krossade hjärtans dag och jag har tänkt på dig hela dagen och så fort jag sett ditt namn får jag den där längtan i bröstet. Samma längtan som jag hade då. Samma längtan som jag alltid haft. Men så minns jag att du gick inte för att du ville det. Du gick för att jag lät dig gå. Och jag gjorde samma misstag om och om igen trotts hur mycket jag tyckte om dig och hur mycket jag ville ha dig.
Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0