Mama please don't cry, I will be alright


Hej alla snygga! Har haft en mycket trevlig dag med många fina människor. Blev en rätt chill fredag ändå så de var tvärnice. Jag och Sara hängde med hem till Klangh vid 12 då vi slutade så där blev de en sjukt bra början på helgen. Vi drog sedan ut för att möta Mattias och Linus. Vi drog mest runt och lökade så de vart ganska segt, men jag tycker om alla så mycket så jag mår bra av att bara ha dessa fina vänner runt mig.

Jag och Sara drog sedan och käkade pizza, brukar ju änna bli så när vi är med varandra. Haha herregud asså. Men det vart tvärnice så de är chill. Vi drog oss hem till Lollo för att dra med henne och Klara ut, vi mötte även upp Cim och Jonte en stund senare. Sitter nu här hemma själv i mörkret och lyssnar på helsoft musik. Proppar även i mig choklad och dricker julmust, vet egentligen inte varför då jag mår jäkligt illa menmen.

Har la ingenting mer intressant att säga så vi hörs sedan, puss alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0