Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

Har gjort några små försök att mobilblogga men iPhonen har bråkat med mig de senaste så dessa små inlägg kom aldrig upp. Tur det, tänker jag nu i efterhand. Orkar inte förklara mig så mycket. De senaste ni läste var alltså att jag skulle ut i fredags. Så blev de också, hade en riktigt trevlig kväll. Kom på några dagar senare de stora minuset med kvällen, något jag lyckats förtränga. Undrar ibland hur fan vissa människor tänker, har dom ingenting alls i huvudet? Ganska sorgligt att dom inte har någon självrespekt alls så att dom bara måste klanka ner på alla andra. Skrattar och går vidare.

Hur som helst, har behövt ett break i vardagen så jag flydde från Lilla Hålan till Stockholm med Hanna. Inga ord i världen kan egentligen beskriva hur bra jag trivs, hur mycket jag längtar tillbaka redan nu när jag kom hem för ca en timma sedan. Har redan bokat in nästa tripp så det kommer nog blir bra ändå. Åker då dit med min älskade Anna, hur bra?

Har väl inte riktigt kunnat landa än, behöver fortfarande en paus så vi får höras när jag fått andas ordentligt helt enkelt. I morgon ska jag och mitt hjärta mötas på cafét för frukost, sedan drar vi vidare hem till min säng om jag känner oss rätt. Kommer bli bra.

Hoppas ni orkar hålla ut. Måste. Bara. Hela. Mig.
Puss♥


Kommentarer
Postat av: lollz

har saknat dej så otroligt mke älskling! har mke o berätta och så, ska vi träffas senare ida eller så? caall me :*

2011-11-04 @ 08:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0