För er som vill lära känna mig en aning bättre #3

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina fina vänner fick mig att skratta så jag grät trotts att jag hade en skitdag, love.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Började min första lektion

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pluggade

Det sista du sa högt: Jag vet inte, det var Anna som tog fram den.

Det senaste någon sa till dig: Är det denna ni hade förut?

Vad har du druckit idag: Vatten och te

Vad var det senaste du åt: Pepparkakor hehe

Vad var det senaste du köpte: Tuggummi

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt

Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Sover du tungt: Ibland

Drömmer du mardrömmar: Ja.

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb.

Favoritklädsel: Jeans

Favoritlåt just nu: Finns en del

Vad ser du om du tittar till höger: Köket och mamma.

Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska göra lite mer te

Vad ska du göra härnäst: Efter detta testet? Plugga och dricka te.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Choklad

Kläder just nu: Jeans & tröja

Sommarplaner:? Blir nog någon utomlandsresa men annars ska jag bara jobba på brännan (ha-ha, lycka till) och hänga med mina vänner.

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nepp

Morgon eller nattmänniska: Varierar

Vad är viktigast för dig:
Finns en del saker

Är du kittlig: Ibland

Snarkar du: Nepp

Stjärntecken: Kräfta

Äckligaste insekten: Har nyligen fått väldigt svårt för flugor, så dom tar nog första priset för äckligaste insekt just nu.

Längtar du mest efter just nu: Ullared, julafton, nyår & Maddes födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0