Bubblande tjej och annat trams


Slänger upp en gammal sleten bild på mig och Ozzy från nyår. Såhär brukar vi se ut när vi myser på mina lediga stunder under praodagarna. Fast då har jag griskläder på mig istället. Anywayyy. Trivs bra på min kära praoplats. Är så jävla trött bara då dagarna är långa som attans och de alltid är grejer som ska göras. Men sånt får man stå ut med. Har legat i sängen hela tiden och kollat på Desperate Housewives från det att jag kom hem. Nu ska jag strax gå ner och bänka mig i tv-soffan framför House.

Har förhoppningsvis några trevliga planer inför helgen också. Orkar inte sitta inne och mögla som alla andra helger så om allt går som planerat (iofs är det bara jag som vet dessa planer då jag inte hunnit berätta dom för någon än, hehe) så kommer de bli azuuum. Tänkte slänga in en bild på en gris också men jag antar att alla redan vet hur en sådan ser ut så jag sket i det. Om ni inte vet det hänvisar jag er till sidan Google. En riktig fyndig sida ska ni veta. Sök bara på gris så lär ni ju få upp några grisiga bilder.

Förut när jag stod och mockade fick jag upp några finurliga tankar i huvudet. Tänkte nämligen så att om någon skulle skickat sms till mig och frågat vart jag var (hade inte med mig mobilen men ändå, man kan ju låtsas) så hade jag svarat hos lortgrisarna. Tyckte jag var så rolig så hela halsen bubblade av skratt. Om grisarna inte redan tyckte jag var knäpp så tyckte dom väl det då. När jag står där och bubblar.
Lateeer

Kommentarer
Postat av: sara

det var så roligt på nyår :) haha min feta arm -.-

yääy fredag blir rolig :D men du det har jag glömt att fråga dig när jag tänkte på fredag för det är ju då idol är haha, blev du ledsen när din kära olle åkte ut? :(<3<3

2011-11-08 @ 22:15:48
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: sara

btw ebba! de planerna du hade, kan vi väl göra på lördag eftersom vi ska vara hemma hos mig på fredag? :)<3

2011-11-08 @ 22:19:32
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0