2011-11-07

Har ingen inspiration alls för tillfället, har heller inget minne på telefonen så kan inte ta några bilder att visa för er. Därför är bloggen så död och tråkig, men sånt får man ta.

Första praodagen idag alltså, så sjukt kul! Har alltså spenderat all min tid med små grisar idag vilket jag också kommer göra resten av veckan. Ååååh så mysigt! Det är bajs överallt och ungefär hälften av grisarna är som stora som ponnyhästar så egentligen är de inte så ''mysigt'' och jag har inte spenderat min tid med bara smågrisar. Men hur som helst! I början fick jag mocka bland smågrisarna, haha alla var så söta! Vissa kom fram och naffsade i både mig och grejen som jag mockade med. Ååååhhh så söta!!!!!

Grislukten är så jävla stark så den sitter fast i näsan på mig, vart jag än luktar så känner jag grislukten. Men sånt får man ju ta. Kom hem vid ca 15:45, har kramat om mamma och Anna några extra gånger då dom nyss är hemkomna från Stockholm. Har även hunnit med att kolla på två avsnitt av Glamourama och nu ska jag ta tag i pluggningen. Roligt, verkligen. Men får hålla igång nu känner jag, mycket som kommer efter lovet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0