2011-11-06 18:34

Hur längesen var det sen jag sist skrev? 5 minuter? 10? Har så många funderingar och reflektioner som snurrar runt och jag måste bli av med dom. Måste skriva, låta tankarna rinna ner i fingertopparna.
De tre ord som mest beskriver min dag är sorg, saknad och hjälplöshet. Hela kroppen är i protest, vill vrida mig åt alla håll och kanter men jag vet att de inte kommer hjälpa ett dugg. Jag kommer fortfarande sitta kvar här medans de som plågar mig kommer vara 3 timmar härifrån. Och som om det inte vore nog med det så ser jag kort här överallt. Vart jag än vänder huvudet och så fort min mobil lyser upp. Bilder på hon som var hela mitt liv, den enda som kunde hela min själ. Smärta. Tårar. Sorg, saknad, hjälplöset.

Egentligen så finns det väl 4 ord. Kärlek. Finns nog inget annat ord som kan beskriva Siri och Daisy. Mina fina hjärtan som hela tiden dränker mig med pussar och som hela tiden vill kela. Blir varm i hela kroppen av att bara se på dom. För mycket känslor, för mycket tid. Ska leta reda på något trevligt gammalt avsnitt av någon rolig tv-serie som jag kan fördriva tiden med. Blev alltså varken promenad eller soff-mys. Anledningen till detta är väl för att jag inte ens ser hundarna när dom är i trädgården. När dom ska in får jag stå mitt i mörkret och ropa tills jag känner att dom är bredvid mig. OCH KLOCKAN ÄR BARA HALV 7?????? Tv-myset blev inte av för att jag helt enkelt är för lat och sitter så gött i datorstolen för tillfället.
Hur sooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0