Cosmo

Ville bara säga det att jag lever. Ska uppdatera lite bättre hemma med bilder osv från helgen, just nu ligger min dator inlåst i ett skåp.. lång historia. Sitter i alla fall hemma hos Madde och bläddrar igenom de senaste numret av Cosmopolitan. Har myst med Kissen och sörplat i mig blådåren jag fick av Adam. Vid kvart i tre ska jag gå tillbaka till skolan för att möta upp Madelene som fortfarande har lektioner. Jag orkade inte vänta i två timmar så jag gick hem till henne i stället =) I alla fall så ska vi hitta på någonting skoj innan det blir träning för min del. Trots att min hals dödar mig lite smått så ska jag iväg, saknar fotbollen rejält med tanke på att jag varit borta i 1½ vecka från det. Men i kväll så! Nu ska jag fortsätta kika i tidningar och lyssna på musik innan klockan visar 14:45. Hejsvej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0