VERONICA MAGGIO


17 000 människor trängdes på Liseberg idag bara för att kolla på Veronica Maggio. Jag och Madelene var två av dom. Våra platser sög men var bättre än många andras så vi överlevde ändå. 20:20 klev Veronica upp på scenen och alla skrek och var glada. Det var lycka och hon var så sjukt bra IRL. Någon gång i slutet av konserten kollade vi fel på klockan och lämnade Veronicas vackra röst bakom oss och begav oss mot hotellet utanför Liseberg där pappa skulle plocka upp oss. När vi insér att vi är en timma för tidigt får vi lite smått damp på oss själva och beger oss till Pressbyrån för att inte frysa ihjäl. Väl framme köpte jag Vitamin Well och Madelene en latte som vi mumsade i oss tills det att pappa väl kom. Nu är jag hemma, trött och lycklig. Ska alldeles strax gå och lägga mig eftersom jag har en fruktansvärt lång dag framför mig. Tydligen ska vi dö i morgon också, låter ju inte särskilt lockande. Godnatt

Update: Glömde berätta att vi såg Andreas Wijk också och vi dog lite smått i de minuterna vi satt och glodde på honom, hur snygg får en människa egentligen lov att vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0