Fulla För Kärlekens Skull


Weheartit
Sitter och bläddrar igenom underbara bilder på Weheartit och hittar denna, sån jäkla summerfeeling!
Är så sjukt taggad till sommarlovet, ååh inte långt kvar nu! På kvällarna ska jag sitta vid någon sjö med de jag tycker allra bäst om och kolla när solen går ner. Åååh vad jag längtar!!
Hur som helst så gick knäppisarna Sara och Hanna med mig efter skolan. Vi låg mest på studsmattan och njöt av solen. Egentligen hade vi planerat in plugg men som vanligt blev det ingenting med det.
Sitter just nu och lyssnar slut på mina sista Spotifytimmar. Känns så hemskt att jag nästan stryper mig själv. Men bara nästan. Nu sticker jag iväg och tränar!

Kommentarer
Postat av: spöket laban

så ringde ni inte mig? :o ne det var elakt...

2011-05-30 @ 20:22:58
Postat av: sara

Hej ebba :)

2011-05-30 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0