SOULSISTER


''How do people make it through life without a sister?''
Har pluggat fysik och känner mig sådär jätte duktig som man bara kan känna sig när man har pluggat riktigt mycket. Annars då? Bilden är på mig och min fina Madelene i våran snyggaste ålder. Helt klart den finaste bilden som tagits på oss, egentligen alldeles för snygg för att publiceras här men ibland får man bjuda på sig själv! Tjötmajan och jag har pratat i telefon i ungefär hundra timmar idag. I alla fall känns det som det. Tur att vi har så mycket att prata om så det aldrig blir tjatigt! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på OC hela kvällen för det är jag fan värd nu efter att ha pluggat järnet hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0