Snälla Bli Min Igen


I brist på annat så slänger jag upp bild på Klanghs finfina mobil.
En fiskmås väckte mig och Hanna i morse, den slutade aldrig skrika och ingen av oss orkade gå och stänga fönstret så jag drog täcket över huvudet och somnade argt om. Någon gång vid 11 vaknade vi av att Anna hoppade på oss och sa att vi fick skynda oss om vi skulle hinna fixa oss innan släkten kom. Sagt och gjort så segade vi oss ner och åt frukost och sedan åkte hon hem till sig. Försökte lägga in bilderna från igår men min mobil krånglar så fick bara in några, pappa ska försöka hjälpa mig i morgon så jodå. Sitter och lyssnar på Veronica Maggio och väntar på gästerna ska komma, senare ikväll ska jag iväg och spela match så hela denna dagen kommer jag stressa runt. Vill bara gå och lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: deduhehhe

du älskar mig

2011-05-22 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0