Love And Other Drugs

Så vad har jag haft för mig idag då? Slappat. Har legat i min säng hela dagen och kollat på OC, efter några avsnitt kände jag hur ögonen gick i kors så jag somnade. Hur skönt som helst, behövde verkligen en sån här dag. Skulle gärna gå och lägga mig men måste göra lite vettigt idag så nu ska jag strax sticka iväg till Hjärtum för ett träningspass. Var ungefär 3-4 veckor sen jag tränade sist så jag kommer minst sagt vara rätt virrig idag. Förkyldningen har just lagt sig en aning men eftersom det regnar ute känner jag på mig att den kommer krypa tillbaka under natten. Great! Eller inte. Nu ska jag sätta fart, annars somnar jag förmodligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0