Länge Leve Du Min Vän, Du Som Alltid Följt Mig Hem (Nykter Eller Alldeles För Full)


Så varför denna extremt trevliga bild? För jag har inget trevligare att lägga upp. Min mobil har ryck och går för tillfället inte att ta kort med och vem orkar gå runt och bära på en stor fet systemkamera hela dagarna? Inte jag i alla fall. Får väll återkomma med trevliga bilder när jag får en ny mobil, vilket blir vid midsommar någon gång. Trevligt värre, jo tack. Detta inlägget är ungefär lika roligt som mitt liv är just nu, inte så värst alltså. Har sjukt mycket att plugga till nu det sista och jag går runt och är arg och besviken på mig själv (och en hel del annat också när jag tänker efter) hela dagarna. Försöker sova så mycket som möjligt och när jag inte gör det så dör jag lite smått till Veronicas finfina låtar som för övrigt är det enda som får mig att må en smula bättre. Tyck synd om mig då. Hörs när jag fått lite mer vett i huvudet

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, det här är värt att dö för, jag tror

mitt hjärta blöder!

2011-05-26 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0